Jeugdlessen

Badmintonclub Terschelling biedt voor de jongere spelers een aantal jeugdlessen aan onder begeleiding van onze eigen ervaren senioren leden. De lessen worden aangeboden op vrijdagavond in de sportzaal op West-Terschelling.

Aanmeldformulier jeugdlessen

Let op: Voor de aanmelding van een minderjarige is een verklaring van een ouder of voogd nodig. Ondergetekende verklaart zich akkoord met de op dit formulier gedane aanmelding van zijn/haar zoon/dochter.

​

Hiermee gaat ondergetekende een overeenkomst aan voor het eenmalig afnemen van 8 jeugd badmintonlessen voor € 35,- (factuur volgt per mail). De betreffende jeugdspeler zal zich naar behoren gedragen en hierbij de aanwijzingen en adviezen opvolgen van de aanwezige bestuursleden en trainers. Er wordt géén restitutie verleent op het missen van de lessen. Als het voorkomt dat Badmintonclub Terschelling een les moet annuleren dan wordt hiervoor een inhaaldatum ingepland.

​

In verband met de hoge intensiteit van de badmintonsport is het verplicht om geschikte en passende zaalsportschoenen te dragen. Hiermee verkleind de deelnemer het risico op blessures. â€‹Deelnemers kunnen door bestuursleden of trainers geweigerd worden bij het ontbreken van goede zaalsportschoenen omwille van de veiligheid. â€‹Bij het volgen van deze blok-les is deelnemer nog géén lid van de Badmintonclub Terschelling. Als deze pilot voor jeugdlessen slaagt zal er een vervolg blok komen.

​

Voor vragen kunt u bellen met: Debbie Nieboer (+31 6 1137 0512) of Aljo Bolderman (+31 6 2280 7287)

Bedankt voor de inzending!